vineri, 16 ianuarie 2015

Tabăra de creație literară de la Mănăstirea Paltin (perioada 27 Decembrie - 4 Ianuarie)

Tăbără organizată de Marius Ianuș (blog)


-FOTO tabara

-VIDEO:

Trei cuvântări ale Părintelui Mihai-Andrei Aldea:
(un parinte cu atitudine de voievod)



Maica Ecaterina Fermo:
(o neinfricata marturisitoare a adevarului)


Prof. dr. Ștefan Mindea:
(un viitor parinte care a imprumutat o parte din harul si din gandirea dreapta a parintelui Justin)



Câteva impresii personale

O saptamana a trecut ca o luna, la cate activitati am facut si in cate ne-am incadrat, iar pe de alta parte, parca mi s-a parut ca ar fi trecut ca o zi, la cat de placut a fost. Din prima zi am simtit duhul parintelui Justin Parvu, in fiecare colt al manastirii. Iar maicile, nu pot sa spun decat ca sunt ca niste apostoli, niste ucenice demne, care pastreza vii cuvintele parintelui. Slujbele, plus rugaciunile maicilor si activitatile noastre s-au impletit de minune, iar cireasa de pe tort a fost prezenta vie a parintelui Justin si harul care se simtea din belsug. De aceea cand toti am plecat fiecare la casele noastre, imediat am simtit oboseala si duhul acestei lumi stricacioase, incat ne-a facut sa ne intristam de dor. Rugaciunea, postul si privegherea ne-au indulcit si ne-au facut sa simtim ca zburam in tot acest timp. 

Asteptam cu bucurie urmatoarea tabara!

Doamne ajuta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu