miercuri, 3 decembrie 2014

Copiii nemţi de cinci ani învaţă la şcoală cu imagini explicite cum se ajunge la orgasm şi cum se pune un prezervativ


www.dailymail.co.uk, 23 aprilie 2013

O carte intitulată „De unde ne tragem?” a stârnit în anul 2013 indignarea părinţilor din Germania. Cu desene în stilul cărţilor pentru copii, cartea explică în limbajul acestora cum se face sex, prezentând ilustraţii explicite, chiar dacă în stilul cărţilor pentru copii. Unul din desene reprezintă personajul feminin Lisa, care îi pune un prezervativ personajului masculin Lars.
Cu siguranţă, niciun copil nu a fost conceput printr-o astfel de practică a „sexului protejat”, deci titlul cărţii nici măcar nu se justifică.
Părinţii au făcut reclamaţie la Senatul din Berlin, după ce şcoala care a introdus aceste cărţi în programa de predare nu le-a dat niciun răspuns părinţilor indignaţi.
Pe părinţi i-au revoltat nu numai imaginile, ci şi descrierile explicite ale actului sexual prezentate în carte, care e gândită să se adreseze copiilor cu vârste începând de la cinci ani: „Când e atât de bine, încât nu se mai poate, Lisa şi Lars au un orgasm”. Un alt exemplu de descriere pornografică: „Vaginul şi penisul dau o senzaţie drăguţă, furnicătoare şi caldă”.
Prima ediţie a cărţii „De unde ne tragem?” a fost publicată de editura Loewe Verlag în parteneriat cu grupul german de planificare familială Pro Familia în 1991.
Editura spune că este depăşită şi a fost înlocuită cu alt titlu, care conţine descrieri mai puţin explicite şi se intitulează: „Şi eu am fost în burtă la Mami?”.
Între timp, în Marea Britanie, profesorii sunt încurajaţi să discute pornografie la ore, folosindu-se de programa de educaţie sexuală pentru a explica faptul că „pornografia nu e toată rea”, ci doar „extrem de diversă”. Recomandările primite de profesori sunt să discute la clasă „miturile” despre pornografie şi să informeze despre sexualitate copii cu vârste începând de la cinci ani.
Guvernul britanic a decis, însă, spre deosebire de Germania, ca educaţia sexuală să fie materie opţională, lăsând la latitudinea şcolilor să îi înveţe pe copii despre sexualitate conform propriilor standarde.
Traducere: Ştefana Totorcea


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu