miercuri, 29 aprilie 2015

Jidanul miliardar David Rockefeller a suferit al 6-lea transplant de inima la varsta de doar 99 de anisori ce s-a incheiat cu succes

Miliardarul David Rockefeller a trecut cu succes de a 6-a operatie de transplant de inima in 42 de ani, la venerabila vârstă de 99 de ani.

Operatia de transplant de inima, care a durat 6 ore a fost realizata de o echipa de chirurgi privati la reședința lui principală, pe mosia familiei din Pocantico Hills, New York. Nu pare sa fi obosit legendarul om de afaceri cunoscut pentru dinamismul său și viclenia sa.
Primul sau transplant de inima a avut loc în 1976, după un accident de masina dramatic, dupa care a suferit un atac de cord. A fost operat 24 ore mai târziu și dupa numai o săptămână facea jogging.

David Rockefeller se va odihni pentru următoarele săptămâni in complexul lui de pe insula Hanuatu, după ce a trecut cu succes transplantul de inima, al 6-lea la numar in 42 ani, la venerabila vârstă de 99 de ani.
Bătrânul de 99 de ani a permis reporterilor să-i puna câteva întrebări la doar 36 de ore după operație.
«De fiecare dată cand primesc o inimă nouă, simt o suflare de viață ce imi cuprinde tot corpul meu. Mă simt plin viață » , a declarat reporterilor.
Fiind intrebat despre secretul longevității sale, domnul Rockefeller a explicat ca o viață simplă este calea de a merge inainte.
«Oamenii imi pun de multe ori această întrebare și am răspuns întotdeauna același lucru: iubeste-ti viața. Trăiesc o viață simplă, mă joc cu copiii , mă bucur de lucrurile pe care le am, petrec timp cu prietenii loiali şi buni » a recunoscut, zâmbind.
«Am făcut o grămadă de bani în viața mea, dar i-am dat, cea mai mare parte, deoparte. Nu există nici un punct de a avea, dacă nu aveți posibilitatea să împărţeşti, să dărui » a explicat filantropul renumit.
Omul care a avut, de asemenea, doua transplanturi de rinichi in 1988 și 2004 este în continuare extrem de pozitiv despre starea sa de sănătate și speră să trăiască până la 200 ani, a declarat el reporterilor în glumă și în spirit de bun augur, doar câteva ore după operația sa.

Vedeţi şi:

Ultimul interviu al lui Aaron Russo (Dezvaluiri Cutremuratoare Despre Masonerie) | DOCUMENTAR

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu